קידום אתרים בחו"ל

אם החברה שלכם מעוניינת לשווק את המוצרים שלה בחוץ לארץ, קידום אתרים בחו"ל זה בדיוק השירות שייסיע בחדירה לשווקים הבינלאומיים. כחברת יצוא, עליכם לדאוג לאתר אינטרנט בשפה שמותאמת לקהל במדינת היעד. כאשר אתר האינטרנט של החברה כתוב בשפה האנגלית – קידום אתרים בחו"ל יהיה מהיר יותר ויתמקד במדינות דוברות אנגלית, כמו ארה"ב, בריטניה או אוסטרליה.

קידום אתר באנגלית

כאמור, אם אתר האינטרנט שלכם בנוי וכתוב בשפה העברית, חשוב ליצור אתר אינטרנט גם בשפה האנגלית. קידום אתר באנגלית בעל סיכוי טוב יותר להתברג בתוצאות החיפוש של גוגל בעולם, מאשר אתר אינטרט בשפה העברית, שיש בו דפים מתורגמים לאנגלית. אתר ייעודי בשפה האנגלית יעשה עבודה טובה יותר גם בתוצאות החיפוש וגם בכמות הלידים שיתקבלו באמצעות האתר – לקוחות פוטנציאליים שיפנו אליכם או יבצעו רכישה באתר. דמיינו לעצמכם לקוח שנכנס לאתר אינטרנט והולך לאיבד בגלל ניווט בשפה העברית, או מתבלבל מהאותיות המוזרות. בנוסף, העיצוב הישראלי מימין לשמאל יבטיח לכם את נטישתו של הגולש לטובת אתר אינטרנט מתחרה.

קידום אתרים במנועי חיפוש בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל נעשה במספר מנועי חיפוש, במקביל או לחוד:

קידום בגוגל – Google הוא המנוע העיקרי ובדרך כלל החשוב ביותר, בגלל הפופולריות שלו בארה"ב ומדינות רבות אחרות (גם בישראל כמובן).

קידום בבינג – Bing הינו מנוע חיפוש חשוב מאוד, פופולרי במדינות רבות באירופה ובארה"ב, ממשק חיפוש ברירת מחדל במערכת הווינדוס של מיקרוסופט.

קידום ביאהו – Yahoo הוא מנוע חיפוש ופורטל פופולרי בעולם. המנוע של יאהו זה המנוע של בינג, ולמעשה כאשר מקדמים אתר בבינג, ההתקדמות תירשם גם ביאהו, או הפוך.

קידום ביאנדקס – Yandex זה מנוע חיפוש רוסי, זהו מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה ובמדינות השכנות שדוברות רוסית. קידום אתר ביאנדקס דורש מומחיות וניסיון בקידום אתרים ברוסית.

קידום בביידו – Baidu זה ענקית החיפוש הסינית למעשה. ביידו זה הגוגל של סין, אי אפשר להתעלם מכמות האוכלוסיה שמתשמשת בו – מיליארדים. בשביל קידום אתר בסין חייבים להיעזר בדוברי השפה הסינית.

מחיר קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל מצריך ידע רב, ניסיון מוכח וידיעת השפה של מדינת היעד בה רוצים לקדם את האתר. בנוסף לכך, מקדם האתר חייב להיות בעל קשרים או בעל תשתיות אינטנרטיות מוכחות, בעזרתן יוכל ליצור קישורים נכנסים לאתר האינטרנט שלכם לאורך זמן – בלעדיהם הקידום בחו"ל יהיה על גבול הבלתי אפשרי.

בגלל הדרישות הנ"ל, עלות הקידום מתחילה ממחיר של 5000 ש"ח בחודש, לקידום אתר בשפה אחת (קידום אתר באנגלית למשל). כאשר מדובר בתחום תחרותי עם אתרים "חזקים" שקשה לעקוף אותם בתוצאות, נדרשת השקעה נוספת בכתיבת תכנים רבים באתר, יצירת סרטונים, כתיבת PRים רבים באתרים אחרים ויצירת שיתופי פעולה מורכבים ברשת. עלות של קידום כזה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש, בתחומים מסויימים אפילו למאות אלפים.