צימרים בצפון לזוגות

חוות דעת ומה שצריך לדעת על בחירת צימרים לזוגות בצפון

החלטתם לצאת לחופשה זוגית בצימר בצפון? רעיון נהדר! אני באופן אישי חושב שחופשה במגוון צימרים בצפון לזוגות זה אחד משיאי החיים, מקווה שגם אתם\ן. הרי איזה בילוי זוגי יכול להשתוות אל מול שהייה משותפת בצימר רומנטי בצפון ולחוות אהבה ושקט נפשי?

איך מחפשים צימרים בצפון לזוגות

לרוב החיפוש שלנו מתחיל בהקלדת הביטוי ״צימרים בצפון לזוגות״ במנוע החיפוש גוגל, ואז התוצאות מביאות אותנו למספר אתרי צימרים, אתר בוקינג ואתרי מדריכים, בדיוק כמו האתר הזה – חוות דעת.

לאחר שהחיפוש מביא אותנו למגוון רב של צימרים בצפון לזוגות – כדאי לשים לב לאתר בוקינג. אתר בוקינג היא פלטפורמה מובילה להזמנת צימרים בצפון לזוגות.

חוץ מהנוחות והאפשרויות הרבות בחיפוש וסינון של הצימרים, הפיצ׳ר הכי מגניב באתר בוקינג – זה תגובות הזוגות שכבר התארחו בצימר והשאירו חוות דעת אותנטית. חוות דעת של אנשים אחרים יעזרו לנו להחליט באיזה צימר לזוגות בצפון נרצה לשהות.

צימרים לזוגות באזור הצפון

יש הרבה צימרים בצפון לזוגות, אפילו המון, לכן כדאי להתביית על אזור ספציפי באזור, כמו הגליל העליון, אזור צפת או לחפש צימרים לזוגות באזור הכנרת. גם הרבה יותר קל למצוא צימר לזוגות בצפון כאשר יודעים איפה בערך רוצים לבלות.

אם אתם מתכננים פעילות נוספת חוץ מהשהייה בצימר, כמו טיולים, רחצה או אטרקציות אחרות, צריך לבחור את המיקום של הצימרים בהתאם. זה גם תלוי

צימרים בצפון לזוגות בלבד

שימו לב, צימרים בצפון לזוגות לפעמים צמודים לצימרים למשפחות, לכן אם אתם לא מעוניינים להתעורר בשעות הבוקר המוקדמות מצהלות הילדים השכנים – כדאי לוודא שמדובר בצימר לזוגות בלבד.

היבט נוסף בבחירת צימרים בצפון לזוגות בלבד זה כאשר רוצים להיות בחופשה זוגית – צימר זוגי מפנק יותר ומותאם יותר לבילוי זוגי, מצימר משפחתי. בצימרים לזוגות בלבד אפשר להרגיש את האינטימיות, את האווירה הרומנטית, את הצבעים ואת הנינוחות שמתאימים לזוג.

צ'קליסט לבחירת צימר זוגי בצפון

  • צימרים הצפון – תבדקו שאכן מדובר באזור הצפון ועם כבר צפון – כדאי שהצימר יהיה עם נוף צפוני, לא עם נוף לשכונת מגורים.
  • צימרים לזוגות בלבד – מומלץ שהצימר יהיה לזוגות בלבד ולא נמצא במתחם של צימרים משפחתיים.
  • מקום שקט ואינטימי – הצימר צריך להיות במקום שקט עם אווירה אינטימית, ללא הפרעות של שכנים, מטיילים או רכבים עוברים.
  • חניה – בוודאי תרצו חניה נוחה וקרובה לצימר ולא חניה ציבורית בקצה היישוב.
  • רמת הניקיון – את רמת הניקיון בצימר אפשר רק לנחש. הניחוש המושכל ביותר שניתן לעשות זה דרך תגובות של זוגות שכבר היו, מאתר בוקינג ודומיהם.
  • ג'קוזי – בהחלט לא חובה, אבל צימרים בצפון לזוגות עם ג'קוזי זאת חוויה נהדרת. רק כדאי לוודא מול בעל הצימר מה גודל הג׳קוזי. יהיה נחמד אם הג׳אקוזי בצימר לזוגות יכול להכיל 2 אנשים בוגרים בכיף, אחרת זה מאבד מהערך.
  • בריכה – בימי הקיץ החמימים צימר לזוגות עם בריכה יכול להיות ממש כיף, עם זאת עלול להעלות משמעותית את מחיר הצימר.
  • הוט טאב – חוויה נהדרת לזוגות בימי החורף במיוחד. צריך לוודא שהטאב נקי ומחוטה ולהחליף את המים.
  • מיטה זוגית – כאן הגודל כן קובע! חבל אם המיטה תיהיה לכםהקטנה מדיי ברוחב או באורך. אל תתביישו להתקשר לבעל הצימר ולבקש את מידות המיטה. מיטה זוגית לא נוחה בצימר לזוגות יכולה להיות על גבול להרוס את החוויה.
  • ארוחת בוקר זוגית – אין כמו ארוחת בוקר גלילית או כפרית מפנקת בצימר בצפון. לא חובה אבל יכול לשדרג לכם את החופשה, וגם את הדאגה של ״מה לאכול בבוקר״.
  • יין ושוקולד – זה נחמד כשמשאירים עבורכם בקבוק יין, שוקולד או פינוקים אחרים בצימר. אבל מניסיון אישי – כדאי להביא את היין שאתם אוהבים, כנ״ל גם לגבי שוקולד או פינוקים אחרים (אני למשל אוהב פירות יבשים). שתייה ומאכלים דאתם אוהבים ישדרגו את חווית הצימר הזוגי שלכם פי כמה.
  • פינוקים אחרים – כל פינוק נוסף זה בונוס, על כל מה שחשוב באמת כבר נכתב (אתם – הזוג זה הכי חשוב כמובן והאווירה בינכם\ן).

מחירים של צימרים בצפון לזוגות

מחיר הצימר זה נושא שכדאי לקחת בחשבון – המחירים של צימרים בצפון לזוגות נעים בין 400 ל 3500 ש״ח ללילה. עם זאת, לא כל צימר זוגי יקר הוא בהכרח טוב, ולא כל צימר לזוגות זול הוא צימר לא טוב. כבר יצא לי להיות בצימרים מעל 1000 ש״ח ללילה עם הרגשה של ״אה, ככה ככה״, וגם להיות בצימר בעלות של 600 ש״ח עם שביעות רצון שלא מהעולם הזה.

לפני שבוחרים צימרים בצפון לזוגות ההמלצה זה לבדוק קודם את הצ׳קליסט הנ״ל, ציון הצימרים בבוקינג (ממליץ להסתכל על ציון 9 ומעלה) וגם את התגובות של הזוגות שכבר היו – הכי חשוב.